ikonka identyfikacja marki
brand identity

Pastry lab

KOMPLEKSOWE SYSTEMY IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ | BRAND IDEA | BRANDING | REBRANDING | LOGO | KSIĘGA ZNAKU | SYSTEMY OZNAKOWANIA | KEY VISUALS | COPYWRITING | NAMING | MATERIAŁY DRUKOWANE | PRODUKCJA | DRUK | LAUNCHING

ikonka identyfikacja marki
brand identity

Pastry lab

KOMPLEKSOWE SYSTEMY IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ | BRAND IDEA | BRANDING | REBRANDING | LOGO | KSIĘGA ZNAKU | SYSTEMY OZNAKOWANIA | KEY VISUALS | COPYWRITING | NAMING | MATERIAŁY DRUKOWANE | PRODUKCJA | DRUK | LAUNCHING

Pastry Lab czyli: Laboratorium Słodkiego Smaku, to Firma szkoleniowo – doradcza prowadzona przez jednego z najbardziej znanych i cenionych cukierniczych technologów kreatywnych – Mistrza Cukiernictwa: Michała Doroszkiewicza. Założyciel Pastry Lab prowadzi szkolenia, konsultacje i projekty kreacji wyrobów cukierniczych na różnych poziomach zaawansowania: od podstaw, po tzw. Haute Pâtisserie. Sektor działalności rynkowej Firmy to przede wszystkim firmy produkcyjne, restauracje, zorganizowane grupy w instytucjach szkoleniowych, jak i indywidualni cukiernicy oraz szefowie kuchni. Pastry chef Michał Doroszkiewicz inspiruje, pomaga, doradza i kształci nowe pokolenia, wykorzystując przy tym najwyższej jakości surowce i technologie. Wszystko po to, aby rzemiosło cukiernicze stało na jak najwyższym światowym poziomie. Aktywność w branży cukierniczej jest dla niego bardziej pasją, niż pracą i to właśnie pasja czerpana z własnej pracy połączyła nasze drogi.

Grupę docelową marki Pastry Lab stanowią przede wszystkim osoby działające w szeroko rozumianej branży cukierniczej, fachowcy i specjaliści. Stąd cała spójna architektura brandu ukazuje aspiracje, rozwój, innowacyjność oraz wysoką jakość oferowanych usług. Znak brandu zawiera oprócz inicjałów Firmy, groty strzałek skierowane do środka, co podkreśla skuteczne wsparcie rozwoju szkolonych przez Pastry Lab podmiotów. Całość informacji znaku ukazana jest w symbolicznym podziale płaszczyzny zawierającej się w czterech równych częściach, stanowiąc alegorię do czterech żywiołów, których poskromienie jest trudne do osiągnięcia – w naszym przypadku możliwe wyłącznie dzięki Firmie Pastry Lab. Gdy już zaprojektowaliśmy logo, przystąpiliśmy do prac nad całością założenia: materiałami akcydensowymi, systemami oznakowania, projektem graficznym i funkcjonalnym strony internetowej.