IDENTYFIKACJA WIZUALNA / BRAND IDEA / BRANDING / REBRANDING / LOGO / KSIĘGA ZNAKU / KEY VISUAL / COPYWRITING / NAMING / PRODUKCJA / DRUK / LAUNCHING
IDENTYFIKACJA WIZUALNA / BRAND IDEA / BRANDING / REBRANDING / LOGO / KSIĘGA ZNAKU / KEY VISUAL / COPYWRITING / NAMING / PRODUKCJA / DRUK / LAUNCHING
Pomysłowość, zaangażowanie, odpowiedzialność, ambicja i odwaga to wartości fundamentalne dla rozwoju jednej z największych firm z branży spożywczej na świecie. Dla jej polskiego oddziału pomogliśmy opracować i wdrożyć wiele marketingowych pomysłów.
W celu wsparcia tradycyjnej formy procesu komunikacji marketingowej stworzyliśmy od podstaw nową spójną linię Katalogów, Ulotek i Folderów Zeelandia Polska. W partnerskiej atmosferze wspólnie z Klientem podczas spotkań strategicznych opracowaliśmy wytyczne projektowe, uwzględniające międzynarodowy key visual Firmy Zeelandia. Prace zaczęliśmy od wyboru formatu i technologii druku, która umożliwiła nam użycie szlachetnego papieru, znacznie podnoszącego atrakcyjność produktu. Zaprojektowaliśmy nowoczesny i przejrzysty layout, który wzbogaciliśmy autorskimi zdjęciami.
Kompleksowa realizacja systemu identyfikacji wizualnej, przygotowanej dla nośników POS reklamy typu BTL oraz wybranych kanałów reklamy typu ATL Firmy Zeelandia Polska obejmowała także kreatywną pracę naszego studia fotograficznego. Stworzyliśmy szereg dedykowanych ujęć i kadrów, specjalnie do tego celu przygotowanych i aranżowanych scen, w których głównym bohaterem były wyroby piekarskie i cukiernicze Firmy Zeelandia Polska. Sesje fotograficzne zawierały: food design, food styling, a także: set design i aranżację (praca na planie i efekty). Na koniec zadbaliśmy o prawidłowy skład, nadzór procesu drukarskiego i sam druk opracowanych materiałów.